Plaats een bedrijf op een blacklist

Onder het mom, wie niet horen wil moet maar voelen, zullen wij een overzicht maken van alle bedrijven die het nodig vinden om het winkelend publiek verplicht te stellen om binnen een mondkapje te dragen.

Vul hier de winkelnaam, postcode en huisnummer van het bedrijf in, en wij zullen dit bedrijf z.s.m. zichtbaar maken als “kom hier maar liever niet”

Past een bedrijf zijn beleid aan, gefeliciteerd. Ga dan naar de whitelist en vul de gegevens dan daar in. Ons systeem zal dit dan gaan aanpassen, tenzij het bedrijf wederom in de fout gaat.

    Wijzigingen worden nog niet realtime verwerkt. Dit kan een halve dag duren.

    11 Reacties

    1. Mooi initiatief die black/whitelist.
      Hoe ga je om met persoon 1 die een goede ervaring heeft bij winkel A, maar persoon 2 heeft bij diezelfde winkel een slechte ervaring?
      Ik weet niet of er al dubbele meldingen zijn binnengekomen, maar wellicht goed alvast na te denken over een systeem waarbij je “upvotes” en “downvotes” bijhoudt. Dat leidt dan vanzelf tot een bepaalde score per winkel.

      1. Wij kunnen het allemaal bij houden. En als er discussies zijn, zullen wij dat gaan beoordelen en eventueel de winkel op een ‘lock’ zetten.

        1. Zet het woord publiek nog even achter winkelend

    2. waar kan ik de lijst zien met bedrijven op de zwarte lijst, zodat ik daar niet meer hoeven te komen of te solliciteren.

      1. we hebben een kaartje http://www.infoflyers.nl/winkelkaart waar de bedrijven op staan die mensen al hebben beoordeeld. Ik zou zeggen doe je voordeel er mee en vul indien nodig je lijst aan.
        http://www.infoflyers.nl/whitelist (voor positieve ervaringen)
        http://www.infoflyers.nl/blacklist (voor die bedrijven met een negatieve ervaring)

    3. Gek dat ADMIN (wie dat ook wezen mogen) alles bepaald en de suggestie upvote / downvote, wat een democratisch transparant en eerlijk systeem is meteen de deur word gewezen!!!

      1. Beste …
        Blacklist is wellicht niet de juiste benaming. Ook wij krijgen steeds meer zicht op wat er nu speelt, waardoor wij onze en woordkeuzes duidelijker kunnen verwoorden.
        Bedrijven die nog zelf kunnen kiezen of ze jou wel of niet dwingen een mondkapje in winkels op te zetten, zijn over het algemeen eigen baas. Zij hebben nog een keuze om eigen verstand te gebruiken. Zij zitten niet gebonden aan de regels en voorwaarden die een keten aan hun stelt.
        Ketens (zoals welkoop, bijna alle supermarkten, cosmetica, kruidvat en vele anderen) zijn voor het grootste deel in handen van 1 hele grote belegger. The Vanguard Group. De Vanguard Group heeft 85% van de gehele wereldwijde markt al in zijn bezit. In 2028 zal naar verwachting ook de overige 15% in zijn bezit zijn. Dit is het ultieme doel wat nu gehaald moet worden. Daarom hebben we allemaal maatregelen en ben je niet meer vrij om zelf na te denken, doet de media (die volledig in handen is van de Vanguard group, ook John de Mol heeft afgelopen jaar een paar miljoen van deze belegger op zijn rekening gestort gekregen) zijn uiterste best om jou te laten geloven dat we echt nog steeds een virus probleem hebben.

        Hoe ze de hele markt in handen willen krijgen is o.a. door kleine zelfstandigen failliet te laten gaan middels de verplichte lockdowns (denk aan de horeca: zelfs zonder enige aanleiding van besmettingsgevaar, mochten ze niet open), te bekeuren met hoge boetes of over te laten nemen door grotere ketens.

        Een hele goede video hierover kun je vinden bij deze link https://www.bitchute.com/video/cHMwZURVEQMs/. Monopoly. Ik raad iedereen aan deze te kijken voordat we straks echt geen democratie hebben. Want realiseer je wel: Als 1 belegger alles in handen heeft, heb jij dus niets, ook geen stemrecht!

        Blacklist is dus wat negatief t.o.v. die mensen die in die ketens werken en zich van geen kwaad bewust zijn. Misschien kunnen we het beter bewuste winkels versus onbewuste noemen.

        1. Iedere heeft persoonlijk een eigen keuze dan wel niet onbeschoft te reageren. Dit heeft niets te maken met een keyen. Of leren zij dit daar?

    4. Mogen er ook reviews van restaurants/terrassen op de kaart verzameld worden?
      Of is het alleen voor winkels?

      1. Alles mag. Hiermee help je anderen met je ervaringen. Ook de ondernemers zelf mogen aangeven of ze hun klanten behandelen zoals voor 2020 ook al deden.

    Geef een reactie

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *